امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 497
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 17 ژوئن 2022 - 16:00 | 1251 بازدید | ارسال توسط :

نا گفته های شورای اداری استان اصفهان با حضور ابراهیم رئیسی / وای به حال زاینده رود

ابراهیم رئیسی دراولین سفر رسمی خود به استان اصفهان در دوران ریاست جمهوری خود و مدیریت دولتش،ضمن بازدید ها برنامه های مختلف در این استان توسط خود ایشان و یگر وزرا و هییت همراه در جلسه ای با شورای اداری استان حضور داشتند که خبرهای مفصلی از رسانه های مختلف در این خصوص منتشر شد، […]

نا گفته های شورای اداری استان اصفهان با حضور ابراهیم رئیسی / وای به حال زاینده رود

ابراهیم رئیسی دراولین سفر رسمی خود به استان اصفهان در دوران ریاست جمهوری خود و مدیریت دولتش،ضمن بازدید ها برنامه های مختلف در این استان توسط خود ایشان و یگر وزرا و هییت همراه در جلسه ای با شورای اداری استان حضور داشتند که خبرهای مفصلی از رسانه های مختلف در این خصوص منتشر شد، اما آنچه دیدبان اصفهان به آن پرداخته نا گفته های است این جلسه که در واقع واقعه نگاری این جلسه توسط یکی از مطلعین و شاید حاضرین این جلسه باشد.

دیدبان اصفهان؛ یادشتی که در ادامه میخوانید، شرح حال این جلسه است بدون هیچگونه ویرایش که نام نگارنده به امانت می ماند:

در جریان سفر آقای رئیس جمهور به اصفهان، در شورای اداری سخنان  نگران کننده و یاس آوری در مورد جاری شدن دائمی زاینده رود از سوی دولتمردان مطرح شد که جای تامل دارد.

از جمله آقای محرابیان وزیر نیرو نه تنها در مورد زاینده رود به کلیات و شعار بسنده کرد،بلکه کوهرنگ ۳ را هم یک طرح شکست خورده معرفی کرد.نتیجه این سخن یعنی هم فاتحه کوهرنگ ۳ و هم بالتبع فاتحه طرح بهشت آباد را خواند.

آقای مرتضوی معاون رئیس جمهور و مسئول سفر هم نتوانست موضع خود نسبت به اصفهان را لابلای سخنان نسنجیده خود پنهان کند.اوبه زعم خود سیاستمدارانه،اما در واقع سیاسی سعی کرد اصفهان را یک استان برخوردار که مردم آن با ولخرجی در مصرف آب، زاینده رود را مظوم کرده اند،معرفی کند.

تا حالا مردم ایران به درستی اصفهانی ها را مردمانی واقعا مقتصد می شناختند،اما گویا از نظر این دولت وضع به گونه ای دیگر است و در خشکیدن زاینده رود مردم مقصرند. باید پرسید پمپاژ ۳۰۰ ملیون مترمکعب آب به ارتفاع ۶۰۰ متری و کشت هلو و بادام روی کوه ها و سطوح شیبدار و انتقال آب به یزد، کاشان، شهرکرد، دلیجان،بن و بروجن هم تقصیر اصفهانی هاست؟

امروزه همه ما باید مواظب باشیم زیرایکی از گرفتاری های جامعه ابتلا به قوم گرایی است.

نکته دیگری که آقای صولت مرتضوی رعایت نکرد در یادبود شهدا و قهرمانان جنگ بود که از لشکر نجف و شهید بزرگوار حاج احمد کاظمی سخن گفت اما از لشکر امام حسین(ع) و فرمانده شهید آن حاج حسین خرازی و نیز شهدای ارتش مثل شهید بابایی فرمانده پایگاه هشتم شکاری سخنی به میان نیاورد.

اگر سررشته امور کشور و دولت دست این نوع افراد است اگر باران هم دوچندان به کوهستان ببارد زاینده رود خشک رود باقی خواهد ماند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.