امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 576
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 22 دسامبر 2023 - 19:27 | 253 بازدید | ارسال توسط :

امام جمعه اصفهان: در دوره‌های پیشین انتخابات، حمایتی را از کاندیداها داشتم اما این بار موازین قانونی را رعایت خواهم کرد

مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه با توجه به منع قانونی حمایتی از گروه‌ها یا اشخاص در انتخابات نخواهم داشت، افزود: در دوره‌های پیشین انتخابات، حمایتی را داشتم اما این بار حمایتی را نخواهم داشت و با دقت موازین قانونی را رعایت خواهم کرد، بر همین اساس تنها نسبت به مشارکت و اتحاد […]

امام جمعه اصفهان: در دوره‌های پیشین انتخابات، حمایتی را از کاندیداها داشتم اما این بار موازین قانونی را رعایت خواهم کرد

مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه با توجه به منع قانونی حمایتی از گروه‌ها یا اشخاص در انتخابات نخواهم داشت، افزود: در دوره‌های پیشین انتخابات، حمایتی را داشتم اما این بار حمایتی را نخواهم داشت و با دقت موازین قانونی را رعایت خواهم کرد، بر همین اساس تنها نسبت به مشارکت و اتحاد در انتخابات توصیه می‌کنم.

به گزارش دیدبان اصفهان؛ به نقل از خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن دعوت همه نمازگزاران و شیعیان به تقوا و با اشاره به سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) اظهار کرد: همزیستی مسالمت آمیز را در اصفهان به خوبی شاهدیم و باید قدردان این نعمات باشیم.
وی در ادامه با اشاره به برکات عملیات «طوفان الاقصی» افزود: بیداری تمام آزادمردان از تمام مذاهب و به ویژه مسیحیان یکی از برکات این عملیات است که به همراه مسلمانان در دفاع از مردم مظلوم غزه در تجمع‌های ضد صهیونیستی شرکت می‌کنند.
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی بعد از گذشت ۲ ماه از قتل عام مردم فلسطین در یک باتلاق خودساخته قرار گرفته است، اضافه کرد: آمریکای جنایتکار نیز با وضعیت مشابهی روبرو است و امروز در شرایط درماندگی قرار گرفته است، زیرا رژیم جنایتکار به جز کشتن مردم مظلوم غزه توانایی دیگری ندارد و این موضوع نشان‌دهنده عجز و نانوایی این رژیم است.
وی با تاکید بر اینکه آمریکای جنایتکار با تحمیل هزینه‌های حمایت از رژیم صهیونیستی بر مردم خود وجهه خود را در عرصه بین‌المللی خراب کرده است، ادامه داد: این در حالی است که حمایت خود را از رژیم صهیونیستی بردارد به سرعت این رژیم غاصب نابود خواهد شد.
آیت‌الله مهدوی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در خصوص عملیات طوفان‌الاقصی فرمودند رژیم غاصب متحمل خسارات فراوانی شد که قادر به جبران این خسارات نخواهد بود، گفت: دشمن بعد از ناکامی در نقشه‌های شومش امروز در حال فعالیت گسترده‌ای است تا مردم را از حضور در انتخابات مأیوس کند.
وی افزود: حضور مردم در انتخابات مظهر قدرت ملی و بصیرت مردم است، مردم با گره نزدن مشکلات به حضور در انتخابات دشمنان را مأیوس می‌کنند، برهمین اساس ضرورت دارد مسئولان در راستای حفظ سلامت و امنیت انتخابات بکوشند.
امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر اینکه مردم در شور و مشارکت در انتخابات نقش دارند و رفاقت و رقابت صحیح وظیفه کاندیداها است تا موجب آسودگی خاطر مردم در انتخابات شود، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب صریحاً فرمودند ما امین مردم هستیم و اجازه نمی‌دهیم رأی مردم دستکاری شود، در این راستا ضرورت دارد مردم با مشارکت جدی کاندیدای اصلح خود را انتخاب کنند.
وی با بیان اینکه با توجه به منع قانونی حمایتی از گروه‌ها یا اشخاص در انتخابات نخواهم داشت، افزود: در دوره‌های پیشین انتخابات، حمایتی را داشتم اما این بار حمایتی را نخواهم داشت و با دقت موازین قانونی را رعایت خواهم کرد، بر همین اساس تنها نسبت به مشارکت و اتحاد در انتخابات توصیه می‌کنم.
آیت‌الله مهدوی در ادامه با توصیه به سیستم آموزش و پرورش اضافه کرد: به دستگاه‌های آموزشی توصیه می‌شود نوجوانان و جوانانی که مشغول به تحصیل می‌شوند را به نوعی پرورش دهند که با روحیه جهادی و زمینه‌ساز ظهور باشند و برهمین اساس لازم است این دستگاه‌های آموزشی نوجوانان را به تقوا، تدین، دقت در فضای مجازی و رعایت عفاف و حجاب توصیه کنند.
وی با اشاره به در پیش بودن روز مادر نیز تصریح کرد: در این زمینه نیز توصیه می‌شود در روز تکریم مادران و همسران شهدا به تکریم عملی از خانواده‌های شهدا بپردازیم.
آیت‌الله مهدوی با اشاره به برنامه‌های ۲۵ آبان سالروز حماسه اصفهان نیز گفت: امسال در سالگرد این حماسه مردم اصفهان شاهد کم‌لطفی در حق مردم اصفهان از برخی مسؤولان با نگاه استانی بودیم، در صورتی که بارها نسبت به نگاه جامع و در نظر گرفتن مصلحت کل کشور تذکر داده بودیم.
وی تاکید کرد: امروز ضرورت دارد مسؤولان با درنظر گرفتن مصلحت کل کشور اقدام عاجل انجام دهند.
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه برای مطالبه‌گری ضرورت دارد چند نکته را رعایت کنیم تا با دشمن مخرج مشترک نداشته باشیم، گفت: اولین ویژگی لزوم رعایت عدالت در گفتار است، مورد بعد بیان راه حل برای مشکلات، اصرار بر موازین انقلاب اسلامی و بازی نکردن در زمین دشمن است.
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.