امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 586
  پرینتخانه » اجتماعی, سیاسی, فرهنگی تاریخ انتشار : 04 مارس 2024 - 20:36 | 164 بازدید | ارسال توسط :

کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان بازهم لغو شد / به بهانه مجوز یا فشار!

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اصفهان گفت: اجرای صحنه‌ای آقای علیرضا قربانی همه مراحل برای اخذ مجوز نهایی را طی نکرده است بنابراین ایشان هیچ‌گونه اجرایی در اصفهان نخواهد داشت. به گزارش دیدبان اصفهان کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان بازهم لغو شد.   علیرضا قاسمی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اصفهان اظهار کرد: اجرای صحنه‌ای آقای علیرضا […]

کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان بازهم لغو شد / به بهانه مجوز یا فشار!

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اصفهان گفت: اجرای صحنه‌ای آقای علیرضا قربانی همه مراحل برای اخذ مجوز نهایی را طی نکرده است بنابراین ایشان هیچ‌گونه اجرایی در اصفهان نخواهد داشت.

به گزارش دیدبان اصفهان کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان بازهم لغو شد.

 

علیرضا قاسمی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اصفهان اظهار کرد: اجرای صحنه‌ای آقای علیرضا قربانی همه مراحل برای اخذ مجوز نهایی را طی نکرده است بنابراین ایشان هیچ‌گونه اجرایی در اصفهان نخواهد داشت.

 

وی افزود: جلسه‌ای را با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان داشتیم که ایشان هم اذعان داشتند که مجوز نهایی صادر نشده است.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اصفهان تصریح کرد: فروش بلیط قبل اخذ مجوز نهایی غیر قانونی بوده است و وجه دریافتی باید سریعاً به مردم بازگردانده شود.

 

این در حالی است که زمزمه های لغو مجدد کنسرت علیرضا قربانی که مجوزهای لازم را دریافت کرده است و قرار است از امشب در اصفهان روی صحنه برود، از صبح امروز فضای مجازی را پر کرده بود.

 

دبیر ستاد امر به معروف استان اصفهان در بیانیه ای در باره  کنسرت علیرضا قربانی اعلام کرده است:

 

ارشاد میخواهد بعضی اتفاقات که در کشور رقم میزند در اصفهان هم بیفتد که اگر موفق شد در مشهد و قم هم انجام دهد این شهر خط مقدم شهرهای ارزشی کشور است اما مردم ارزشی اصفهان معتقد هستند که در این شهر شئونات ارزشی باید رعایت شود.

 

بحث آوردن نوازنده زن طبق فتوای علما اگر امکان مفسده باشد نباید صورت بگیرد چرا که ترویج موسیقی و الگو سازی نوازندگی بنا به حکم شرع جایز نیست.

 

توصیه به عوامل اجرایی به همین شکل بوده است، ما پذیرای آقای قربانی هستیم و برای ایشان احترام ویژه قائلیم.

 

از خودشان برای اجرای برنامه دعوت می‌کنیم؛ اما باتوجه‌به نظر علمای اصفهان این اجرا باید با رعایت اقتضا ارزشهای اصفهان  برگزار شود.

 

همه این موارد انتقال‌داده‌شده و مطالبه شده است و دوستان در مجموعه استانداری هم به این نکات معتقد هستند اما در وزارتخانه بعضی اصرارهای بی‌جایی در این مورد وجود دارد و حاشیه‌سازی‌هایی ایجاد شده است.

 

آقای سالاری در مصاحبه ای در تاریخ ۴/۳٠ که در سایت وزارت ارشاد هم هست گفته اند هیچ برنامه کنسرتی در کشور تا زمانی که مجوز برگزاری از شوری تامین شهر مربوطه را نگرفته اند نمیتوانند تبلیغ و بلیط فروشی کنند. حال سوال اینجاست در شرایطی که هیچ مجوزی صادر نشده بلکه ابلاغ شده با توجه به عدم پذیرش شرایط اجازه برگزاری داده نمیشود چرا وزارت اقدام به تبلیغات و فروش بلیط کرده  همه این مشکلات به عهده شخص آقای سالاری است که خلاف قانون ابلاغی و اقراری خودشان عمل کرده اند.

 

باز یادآور میشوم اصفهان آمادگی دارد جشن پیروزی مردم عزیز در انتخابات را با حضور خواننده خوبمان آقای قربانی برگزار نماید البته با رعایت اقتضائات ارزشی این شهر شهیدپرور.

 

به امید بازگشت وزارت ارشاد موسیقی و سلبریتی به وزارت ارشاد اسلامی و ارزشی / کانال ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان

 

این در حالی است که بعد از خبر قطعی لغو کنسرت علیرضا قربانی در اولین سانس اجرا، در فضای مجازی استان اصفهان واکنش های تند و گمانه زنی هایی از فشار نهاد ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان برای لغو این کنسرت با اعتراض به حضور نوازنده زن در این کنسرت مشاهده میشود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.