امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 571
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 16 آوریل 2023 - 23:48 | 666 بازدید | ارسال توسط :

اطلاعیه هیات رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان در ارتباط با دعوت استانداری اصفهان از احزاب

به نام خدا در پی دعوت استانداری اصفهان از احزاب و تشکل های سیاسی برای شرکت در جلسه به اصطلاح هم اندیشی و همراه با صرف افطار در روز سه شنبه ۲۹ فروردین ماه جاری، هیات رئیسه شورای همانگی جبهه اصلاحات اصفهان، پس از رایزنی و جمع بندی نظرات، به این نتیجه رسید که به […]

اطلاعیه هیات رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان در ارتباط با دعوت استانداری اصفهان از احزاب

به نام خدا

در پی دعوت استانداری اصفهان از احزاب و تشکل های سیاسی برای شرکت در جلسه به اصطلاح هم اندیشی و همراه با صرف افطار در روز سه شنبه ۲۹ فروردین ماه جاری، هیات رئیسه شورای همانگی جبهه اصلاحات اصفهان، پس از رایزنی و جمع بندی نظرات، به این نتیجه رسید که به دلایل زیر در جلسه مزبور شرکت ننماید:

 

۱) جلسه ای که تحت عنوان هم اندیشی با احزاب تشکیل می شود در واقع باید محملی جهت تبادل نظر بین احزاب و حاکمیت و استفاده از دیدگاه ها و راه حل ها برای بهتر اداره شدن استان و کشور و در نتیجه بهبود شرایط زندگی مردم در ابعاد گوناگون باشد و به همین دلیل باید هر از چند ماهی برگزار شود. اما متاسفانه از زمان تصدی جناب آقای مرتضوی به عنوان استاندار اصفهان که حدود ۱/۵ سال می گذرد فقط یک جلسه با احزاب تشکیل شده است.

 

۲) هدف از تشکیل چنین جلساتی علی القاعده باید گفت و گو، یعنی گفتن و شنیدن و به تعبیر قرآنی جدال و اتباع احسن باشد، اما تجربه حاصل از آن تنها جلسه ای که برگزار شد این بود که ظاهرا مدیریت استانداری تنها تمایل به گفتن دارند و تاب شنیدن ندارند. از شنیدن آنچه مشکلات مردم است و یا بعضی رویکرد های نادرست مدیریتی برآشفته می شوند و حتی به مرز های اهانت و توهین در جلسه می رسند که دون شان افراد و شخص استاندار به عنوان نماینده عالی دولت می باشد.

 

۳) بدیهی است آنچه احزاب اصلاح طلب مطرح کرده و می کنند ودر همان تنها جلسه نیز اشاراتی شد، مشکلات، درد ها و رنج های مردم و نابسامانی های جامعه ناراضی و ملتهب امروزی و در حقیقت صدای مردم است. اما دردا و دریغا که این صدا ها نه تنها شنیده نمی شود که گاه سعی در خاموش کردن آن ها می شود.

 

۴) اصفهان پیشتاز جریانات انقلاب در کشور بوده و بر هیچ انسان آگاه و منصفی پوشیده نبوده و نیست که این پیشتازی اصفهان در انقلاب، مرهون سبقت و پیشتازی مرحوم حضرت آیه الله طاهری بوده است، حال چگونه است که نام آن مجاهد وارسته و پشتیبان رزمندگان دفاع مقدس و حضور سرشار ایشان در جبهه ها، بر تابلوی یکی از خیابان های شهر تحمل نمی شود و شورای شهر و شهرداری به تغییر آن مبادرت می ورزند. بی تردید ابن اقدام و اقدام های مشابهی چون تقابل هایی که با مردم می شود و این روز ها کم وبیش می بینیم و می شنویم، همان نشستن بر سر شاخ است و بن بریدن!

 

انتظار از استاندار محترم این بود که به این اقدام سبکسرانه واکنش مناسب و موثر نشان دهند که متاسفانه چنین نشد.

در پایان لازم به یادآوری است که احزاب اصلاح طلب و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان بنابر اعتقاد و مشی اصلاح طلبانه خود، از هر جلسه ای که فضا و شرایط گفت وگو در آن فراهم باشد و بتوانند بیانگر مشکلات مردم و جامعه باشند استقبال می کنند، لیکن بنابر آنچه به اجمال بیان شد، نمی توانند در این جلسه ای که بدان دعوت شده اند شرکت نمایند.

 

از درگاه خداوند بزرگ در این ماه شریف که ماه نزول قرآن است می خواهیم مردم و ایران عزیز ما را ازهمه آسیب ها حفظ فرماید و سرانجام مارا سرانجامی نیکو قرار دهد.

 

هیات رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان

۱۴۰۲/۱/۲۷

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.