امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 456
  پرینتخانه » اجتماعی, سیاسی تاریخ انتشار : 30 آوریل 2022 - 16:49 | 1447 بازدید | ارسال توسط :

کلاه گشاد دولت رئیسی بر سر اصفهان با تغییر در پروژه بن بروجن

به گزارش دیدبان اصفهان، شنیده ها حکایت از این دارد که چندی پیش طی جلسه ای با حضور وزیر کشور، وزیر نیرو، سید رضا مرتضوی استاندار استان اصفهان، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری و نماینده شورای عالی امنیت ملی توافقی در قالب صورت جلسه ای مبنی بر انجام پروژه بن بروجن با تغییر در […]

کلاه گشاد دولت رئیسی بر سر اصفهان با تغییر در پروژه بن بروجن

به گزارش دیدبان اصفهان، شنیده ها حکایت از این دارد که چندی پیش طی جلسه ای با حضور وزیر کشور، وزیر نیرو، سید رضا مرتضوی استاندار استان اصفهان، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری و نماینده شورای عالی امنیت ملی توافقی در قالب صورت جلسه ای مبنی بر انجام پروژه بن بروجن با تغییر در بستر ورودی این پروژه، یعنی تغییر دو کیلومتری در ورودی از سد زاینده رود و تغییر موقعیت جغرافیایی آن از خاک اصفهان به خاک استان چهار محال و بختیاری صورت گرفته است.

از خبرهای این جلسه آنچه به گوش میرسد این است که یکی از شخصیت های پیگیر این موضوع و به سرانجام رسیدن آن در قالب این جلسه و صورت جلسه ی امضاء شده صولت مرتضوی معاون اجرایی ابراهیم رئیسی رئیس جمهور فعلی بوده که خود زاده و اصالت چهارمحال و بختیاری دارد.

در صورت صحت خبرها و شنیده ها، اما چرایی این توافق نامه و تغییر در ورودی پروژه بن بروجن به خاک استان چهارمحال و بختیاری تنها به دلیل توقف قضایی این پروژه توسط قاضی علی نوریان در اسفندماه ۱۳۹۹ و در حوزه قضایی استان اصفهان است، که با توافق صورت گرفته و تغییر در محل ورودی این پروژه به خاک چهارمحال و بختیاری اختیار توقف پروژه از حیطه حوزه قضایی اصفهان خارج میشود، به بیان ساده با تغییر مکان جغرافیایی جرم اتفاق افتاده، حکم قضایی قبلی را دور میزنند!

حال باید از سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان این سوال را داشت که برچه مبنایی و اساسی توافق ذکر شده که شفاف دور زدن قانون و حکم قضایی به حساب می آید را موافقت و امضاء کردند؟! و اینکه آیا شنیده های حاکی از قبول این توافق در مقابل اجرای پروژه بهشت آباد بصورت ضمنی چقدر صحیح و موثق است؟!

و البته نقش صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور ابراهیم رئیسی که خود زاده و اصالت استان چهارمحال و بختیاری را دارد، در این خصوص نیز نیاز به شفاف سازی دارد!

 

پ.ن: دیدبان اصفهان؛ خبر ها و شنیده ها در خصوص خبر فوق را مستقلاً تایید نکرده و در صورت نیاز و صلاح دید هریک از شخصیت های حقیقی و حقوقی نام برده در متن فوق آمادگی انتشار جوابیه جهت تنویر افکار عمومی را اعلام می دارد.

| منبع خبر : دیدبان اصفهان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.