امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 22 October , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 867
  پرینتخانه » سیاسی, یادداشت تاریخ انتشار : 16 اکتبر 2024 - 16:09 | 77 بازدید | ارسال توسط :

آقای ظریف سفر خود را به اصفهان لغو کنید، اینجا کسی منتظر شما نیست!

آقای ظریف؛ آنهایی که شما را خائن خطاب کردند و سخنرانی شما را در کاشان بر هم زدند و در پل خواجو در گوش شما هتاکی کردند از ظهر دیروز از شنیدن خبر انتصاب دولت وفاق در استان هلهله به راه انداخته اند، کسانی هم که مراسم استقبال از شما و رییس دولت را با […]

آقای ظریف سفر خود را به اصفهان لغو کنید، اینجا کسی منتظر شما نیست!

آقای ظریف؛ آنهایی که شما را خائن خطاب کردند و سخنرانی شما را در کاشان بر هم زدند و در پل خواجو در گوش شما هتاکی کردند از ظهر دیروز از شنیدن خبر انتصاب دولت وفاق در استان هلهله به راه انداخته اند، کسانی هم که مراسم استقبال از شما و رییس دولت را با مشقّت فراوان برگزار کردند دیگر توان هیچ کنش و جلسه ی بی سرانجامی را ندارند. بروید با همان منتقدین و هتاکان خود سرنوشت چهار سال اینده استان را برنامه ریزی راهبردی بفرمایید!

بهانه انتصاب جمالی نژاد را رای بالای جلیلی در استان میدانند و لزوم ایجاد وفاق در استان، حال آنکه دلیل پیروزی کاندیدای پایداری در اصفهان افزایش اقبال مردم به آن تفکر نبوده بلکه کاهش مشارکت در انتخابات نسبت به دوره های قبل بوده که باعث شده تفکر اقلیت حاکم گردد.

مردم اصفهان نا امید بودند و میگفتند در انتخابات مجلس ۹۴ به مینو خالقی رای دادیم و بعد انتخابات رد صلاحیت شد در سال ۹۶ به شورای اصلاح طلب رای دادیم و برای عضو شورا(مقدری ها) پرونده سازی کردند و آنها را از کار انداختند، به چه امیدی در یک انتخابات دیگر حضور پیدا کنیم و بار دیگر اقلیت تندرو یکه تاز میدان سیاست و فرهنگ بماند.

فعالین سیاسی اصلاح طلب اصفهان، امروز عرق شرم بر پیشانی و عصبانی از عدم شنیده شدن صدایشان توسط دولتمردان، دیگر توان شنیدن وعده های سر خرمن سردار دیپلماسی را ندارند و تا این لحظه مبنا را بر عدم حضور در جلسات معاون رییس جمهور و تودیع و معارفه ی اصولگرایان در استانداری گذاشته اند.

 

پ.ن دیدبان اصفهان: شنیده ها حکایت از این دارد که محمدجواد ظریف روز ۲۶ مهر ۱۴۰۳ به منظور شرکت ور مراسمی در اصفهان حاضر می‌شود.

نویسنده : هیئت تحریریه دیدبان اصفهان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.