امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 22 October , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 757
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 28 سپتامبر 2024 - 22:19 | 170 بازدید | ارسال توسط :

نامه مسئولین و اعضای ستادهای انتخاباتی پزشکیان در استان اصفهان در واکنش به تقویت گزینه جمالی نژاد برای استانداری اصفهان

دیدبان اصفهان: جمعی از مسئولین و اعضای ستادهای انتخاباتی پزشکیان در استان اصفهان در واکنش به تقویت گزینه جمالی‌نژاد برای استانداری اصفهان نامه ای را که در ادامه می‌خوانید تنظیم و به دفتر رئیس جمهور پزشکیان تسلیم کردند: بسم‌الله الرحمن الرحیم برادر بزرگوار جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران با سلام […]

نامه مسئولین و اعضای ستادهای انتخاباتی پزشکیان در استان اصفهان در واکنش به تقویت گزینه جمالی نژاد برای استانداری اصفهان

دیدبان اصفهان: جمعی از مسئولین و اعضای ستادهای انتخاباتی پزشکیان در استان اصفهان در واکنش به تقویت گزینه جمالی‌نژاد برای استانداری اصفهان نامه ای را که در ادامه می‌خوانید تنظیم و به دفتر رئیس جمهور پزشکیان تسلیم کردند:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

برادر بزرگوار جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

وزارت محترم کشور، با پیگیری مجدانه مجمع نمایندگان اصولگرای استان اصفهان، تصمیم گرفته است، معاون محترم عمرانی فعلی وزارت کشور و شهردار اسبق شهرهای اصفهان و یزد، آقای جمالی نژاد را به عنوان استاندار استان اصفهان به هیات دولت معرفی کند.

ما اعضای ستاد انتخاباتی جنابعالی در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم و جمعی از مدیران و نمایندگان پیشین آشنا با مسائل پیچیده اصفهان، به استحضار می رسانیم، این انتصاب به دلایل مختلف به مصلحت دولت و استان نیست. زیرا فرد مذکور فاقد شاخص ها و ویژگی های مدیر ارشد استان پر مشکل و بحران زده ای چون اصفهان در این مقطع می باشد. استان اصفهان اینک با بحران های آب، محیط زیست، فرونشست زمین، آمار بیکاری بالا، نابرابری عمیق درآمدی و مستعد شورش های شهری، مهاجرت پذیری و تراکم جمعیت شهرهای بزرگ، تخلیه روستاها و ده ها مشکل دیگر مواجه است. در چنین شرایط خطیری استاندار اصفهان باید فردی مجرب، جامع، توسعه گرا و آشنا با تحولات زیر پوست جامعه باشد.

اینکه واژه راهبردی وفاق ملی، توسط بعضی از نمایندگان مجلس اینگونه قلب معنا و مصادره به مطلوب شود که دولت باید استاندار منتخب آنان را منصوب کند، خلاف اصل تفکیک قوا و خلاف اصول مدیریت بوده و استاندار منتخب مجمع نمایندگان مجلس، وامدار أنها خواهد بود و مجبور است منویات و سفارش های آنان را عمل کند و لذا اقتدار دولت سلب و تحول مورد انتظار مردم از دولت جدید، منتفی و بقیه انتصابات استان هم به همین سرنوشت دچار می شود.

از طرف دیگر گفتمان شخص مذکور، آشکارا با گفتمان رئیس جمهور گرامی مباینت دارد. انتظارات تحول طلبانه مردم یک واقعیت است و نمی توان پاسخ ان را با گفتار درمانی داد. بدین ترتیب پایگاه اجتماعی دولت در استان به شدت آسیب می بیند.

در پایان جای این سوال از مدیران محترم وزارت کشور باقی است که اگر ارزیابی آنها از عملکرد چندساله ایشان در معاونت هماهنگی عمرانی وزارت کشور و اثرات این مدیریت در شهرداری های سراسر کشور و در استان، مثبت و رضایت بخش بوده، چرا در همین سمت، ابقاء نمی شود.

بدین ترتیب از دولت محترم آقای دکتر پزشکیان و شخص ایشان، انتظار می رود، در انتصاب استاندار اصفهان به گونه ای عمل نشود که در گام اول مردم اصفهان و به ویژه بدنه حامی و پایگاه رای دولت دچار یاس و انقطاع از دولت محترم گردد. تقاضای ما این است که در استان اصفهان استانداری توانمند و همسو با گفتمان دولت محترم انتخاب شود.

با احترام:

مسئولین و اعضای ستادهای انتخاباتی آقای دکتر پزشکیان در استان اصفهان

محمد جعفری / هرند

سیدحیدر قائم مقامی / سمیرم

محمد حیدری / ورزنه

علی نور شرق / دهاقان

رمضان ذوقپور / نایین

نصرت الله قربانی / آران بیدگل

علی آقاجانی / فلاورجان

حسین عبدالکریمی / نطنز

اسماعیل خسروی / شاهین شهر

حسین مهدیان / بادرود

عمران حشمتی / شهرضا

علیرضا صادقیان / اصفهان

سیدحسین موسوی / خور و بیابانک

حسین گوگونانی / فریدونشهر

مهدی روشن / گلپايگان

غلامحسین نجاری / چادگان

سعید صدری / کوهپایه

حیدر شفیعی/ اردستان

رونوشت:

– جناب آقای دکتر عارف معاون محترم اول ریاست جمهوری، جهت استحضار و دستور اقدام لازم

– سردار اسکندر مومنی وزیر محترم کشور

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 1
  1. سیدمحمد موسوی :
    29 سپتامبر 24

    Dr.mousavi:
    بهتر است ویژگی‌های مهم و بارز یک استاندار را مجددا بررسی کنیم.
    اولا ” آزموده را آزمودن خطاست.استاندارباید برنامه محور و ضمنا گزارش پیشرفت داسته باشد.
    دوما” استاندار باید بتوان چالش‌های استان را بشناسد از چالش های اصلی مثل آب، کشاورزی ،محیط زیست ،فرهنگ …تا اجتماعی و از همه مهمتر داشتن،شم اقتصادی همراه با دید و پیوست عدالت.
    سوما “قدرت لازم برای جابجایی ها و هماهنگی را داشته باشد.
    چهارما”از بدنه مردم اصفهان و دارای تعلق خاطر نسبت به مردم اصفهان البته بدور از تعصب
    در نهایت بهتر است استاندارد منتخب با دست پر و همراه با اراده لازم برای مسائل و چالش‌های استان را داشته باشد.
    مثل احیای زاینده رود ،حضور نیروهای بومی در پستهای سازمانی دولتی ،خصوصی…شرکت ها و از همه مهمتر جدب نیروهای اصفهانی در همه مجموعه و عدم استفاده از نیروهای استان‌های هم جوار البته با داشتن برنامه اصولی عملیاتی و قابل اجرا.
    التماس دعا .موسوی

    امیدوارم شورای راهبردی که نمی‌دانیم از چه شخصیت‌ها و دیدگاه ها شکل گرفته با دقت به موارد بالا توجه کند در عیر این صورت مجددا به دام هدر رفتن زمان صید نگاه متعصب اصولگرا های متوهم خواهیم شد.
    موفق باشید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.