امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 22 October , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 727
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 20 سپتامبر 2024 - 14:28 | 115 بازدید | ارسال توسط :

معنای وفاق ملی سهم دادن به رقیب سیاسی نیست

رئیس ستاد جوانان دکتر پزشکیان در اصفهان گفت: زمانی که گفتمانی در انتخابات پیروز می شود تغییرات مدیریتی در سطح مدیریت ارشد و میانی باید بر اساس گفتمان پیروز و در جهت تحقق شعارها و وعده‌های انتخاباتی محقق شود تا بدنه بروکراسی کشور بتواند مسیر خود را در جهت خواست عمومی ملت همسو نماید. دیدبان […]

معنای وفاق ملی سهم دادن به رقیب سیاسی نیست

رئیس ستاد جوانان دکتر پزشکیان در اصفهان گفت: زمانی که گفتمانی در انتخابات پیروز می شود تغییرات مدیریتی در سطح مدیریت ارشد و میانی باید بر اساس گفتمان پیروز و در جهت تحقق شعارها و وعده‌های انتخاباتی محقق شود تا بدنه بروکراسی کشور بتواند مسیر خود را در جهت خواست عمومی ملت همسو نماید.

دیدبان اصفهان؛ امینی با توجه به اهمیت واژه‌ها و کاربرد آنها تاکید کرد: در طول سالیان اخیر سیاستمداران ما واژه‌های بسیاری را از معنا تهی کرده‌اند و امروز متاسفانه نشانه‌ها از این قرار بوده که به مفهوم “وفاق ملی” نیز جفا شده است. چرا که عده‌ای وفاق ملی را تنها به سهم دهی به جریان رقیب تقلیل داده‌اند.

وی با توجه به اهمیت مطالبات مردم و خصوصا شهروندانی که در انتخابات اخیر مشارکت نکردند اظهار کرد: مردم و وفاق دولت به عنوان بخشی از حاکمیت با بی صدایان و آن بخش از افکار عمومی که در انتخابات شرکت نکرده‌اند یا به امید تغییر ریل سیاست‌ورزی در انتخابات مشارکت کرده‌اند بر هر وفاقی مقدم است. سوال اینجاست؛ چرا کابینه‌ی پیروز باید مدیران منتسب به جریان رقیبی را منصوب کند که نه تنها باور و اعتقادی به شعارها و گفتمان دولت ندارند بلکه تا چند ماه قبل در جهت عکس این شعار ها رفتار کرده اند؟

عضو ستاد دکتر پزشکیان در اصفهان با توجه به اعتماد شهروندان و سرمایه اجتماعی و بی‌توجهی مدیران ارشد در تعیین استانداران گفت: عده ی به دنبال آن هستند که افرادی را به عنوان چهره‌ی معتدل بتراشند و با لباس وفاق ملی به دولت تحمیل کنند که وابستگی آنها به جریان رقیب و نا کارآمدی آنها روشن است و یقینا اگر به مدیریت‌های حساس منصوب شوند زیر فشار همان سهم‌خواهان به گونه‌ی عمل خواهند کرد که سرمایه‌ی اجتماعی حداقلی ایجاد شده برای دولت از بین رفته و مردم و نیروهای حامی دولت را به سبب تداوم سیاست‌های قبل دچار سرخوردگی خواهند کرد که در این میان نهایتا زیان حاصله متوجه دولت خواهد بود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.