امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 22 October , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 662
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 09 سپتامبر 2024 - 22:56 | 138 بازدید | ارسال توسط :

گره کور استانداری اصفهان باز شد!

وزیر کشور ضمن انتصاب علی زینی وند به سمت معاون سیاسی وزیر کشور تاکید کرد که نداشتن سابقه استانداری در استان مورد نظر جزء اولویت ها و شرایط استانداران جدید است. دیدبان اصفهان؛ اسکندر مومنی وزیر کشور در برنامه صف اول شبکه خبر سیما با اشاره به اولویت‌های این وزارتخانه برای تعیین استانداران گفت: برای […]

گره کور استانداری اصفهان باز شد!

وزیر کشور ضمن انتصاب علی زینی وند به سمت معاون سیاسی وزیر کشور تاکید کرد که نداشتن سابقه استانداری در استان مورد نظر جزء اولویت ها و شرایط استانداران جدید است.

دیدبان اصفهان؛ اسکندر مومنی وزیر کشور در برنامه صف اول شبکه خبر سیما با اشاره به اولویت‌های این وزارتخانه برای تعیین استانداران گفت: برای دولت و وزارت کشور مسئله شایستگی فارغ از خط و خطوط سیاسی در اولویت اول انتخاب استانداران و سایر بخش‌های مدیریتی در وزارت کشور است، برای انتخاب استانداران کمیته تشکیل دادیم، مردم‌داری، داشتن سابقۀ کار در استانداری‌ها و فرمانداری‌ها، بازنشسته‌نبودن، نداشتن سابقۀ استانداری در استان مورد نظر جزو اولویت‌های ما با قید هرچه سریعتر است، هدف ما این است که هرچه سریع‌تر استانداران انتخاب و معرفی شوند ولی نباید دقت را فدای سرعت کنیم. البته برای انتخاب استانداران در مراحل پایانی هستیم. ضمن اینکه در کنار همه شاخص‌هایی که مورد اشاره قرار گرفت، افراد در  منتخب باید مردم‌داری و عدالت محوری برجسته باشند. به هر حال ما باید همه مردم را ولی نعمت خود بدانیم.

معاون سیاسی جدید وزارت کشور، پیش تر استاندار کرمان، معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان، معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مدیریت استانداری یزد، مدیر کل سیاسی استانداری ایلام بوده است.

زینی وند دومین معاون وزارت کشور است که از بین کارکنان وزارت کشور انتخاب و منصوب می شود.

نویسنده : هیئت تحریریه دیدبان اصفهان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.