امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 22 October , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 683
  پرینتخانه » سیاسی, یادداشت تاریخ انتشار : 16 سپتامبر 2024 - 19:01 | 118 بازدید | ارسال توسط :

سوالاتی از جنس دغدغه از رئیس ستاد پزشکیان در اصفهان!

وجدان یگانه محکمه ای است که نیاز به قاضی ندارد. جناب آقای دکتر عباس رضایی رئیس محترم ستاد دکتر پزشکیان بسیار مشتاقیم جواب سوالاتی که در ذهن دوستداران رئیس جمهور می‌گذرد و انگیزه‌ای جز ایران برای شرکت در انتخابات نداشته‌اند را برای خود و وجدان خود مرور نمایید و چنانچه خود قانع شدید به رایزنی […]

سوالاتی از جنس دغدغه از رئیس ستاد پزشکیان در اصفهان!

وجدان یگانه محکمه ای است که نیاز به قاضی ندارد. جناب آقای دکتر عباس رضایی رئیس محترم ستاد دکتر پزشکیان بسیار مشتاقیم جواب سوالاتی که در ذهن دوستداران رئیس جمهور می‌گذرد و انگیزه‌ای جز ایران برای شرکت در انتخابات نداشته‌اند را برای خود و وجدان خود مرور نمایید و چنانچه خود قانع شدید به رایزنی خود و دوستانتان در جهت دستیابی به سکان استانداری اصفهان با همه چالش‌ها و ابرچالش‌هایش محکم‌تر ادامه دهید.

۱- جناب آقای دکتر رضایی چرا هنگامی که ۳۲ حزب و تشکل سیاسی رئیس ستاد دکتر پزشکیان در اصفهان را انتخاب نمودند و رسانه‌ای شد، از آن تمکین ننمودید و همراه جریانی که تنها برای ایران آمده بودند نشدید، آیا این است روحیه همکاری و تعامل و وفاق؟

۲- جناب آقای رضایی چرا با اینکه می‌دانید و مستقیم و غیر مستقیم بارها و بارها از عدم مقبولیت خود در بین کارکنان استانداری آگاهی یافته‌اید، بازهم اصرار بر در اختیار گرفتن سکان استانداری دارید؟ مگر غیر این هست که با همین بدنه باید مشکلات اصفهان را رفع نمایید؟ مگر با بدنه غیر همراه می‌شود اصفهان را به سر منزل مقصود رساند؟

۳- برادر عزیز، جناب آقای دکتر رضایی، چرا با اینکه می‌دانید در بین فعالین ستادی و سیاسی و اجتماعی نه تنها در میان اصلاح‌طلبان بلکه حتی در میان اصولگرایان نیز همراه و موافقی ندارید، چگونه می‌خواهید در این فضا فعالیت و مدیریت نمایید؟ آیا فکر کرده‌اید تنها با ارتباط دوستانه با رئیس جمهور مشکلات اصفهان قابل حل است؟ به این فکر نکرده‌اید که با همین نیروها باید در اصفهان کار کنید؟

۴- جناب آقای رضایی، چرا با اینکه می‌دانید اصفهان یکی از چالش‌برانگیزترین استان‌های کشور با انبوهی از مشکلات در هم تنیده است اصرار بر نشستن بر صندلی بالاترین مقام اجرایی استان را دارید؟

۵- چنانچه شما سکان استانداری اصفهان را در دست بگیرید، شاید به جرات بتوان پیش‌بینی کرد که در حل ابر چالش‌ها و مشکلات در بازه زمانی چهار ساله موفق نخواهید بود و شما تنها استانداری خواهید بود که با سابقه ۷ سال استانداری، اصفهان را به پرتگاه سقوط برده‌اید و دیگر هیچ دلیلی از شما به جهت عدم توفیق در حل مشکلات پذیرفتنی نیست؟

۶- جناب آقای رضایی عزیز، شما در دوره قبل استانداری خود که دو نماینده مجلس اصلاح‌طلب همراه و همفکر خود را نیز در کنار خود داشتید، نتوانسته‌اید قدم مثبتی برای استان بردارید، حال با وضعیت فعلی ما چه انتظاری می‌توانیم از شما داشته باشیم؟

سخن بسیار است و زمان اندک، در صورت لزوم بازهم خواهیم گفت و خواهیم نوشت اما، اما جناب آقای دکتر رضایی منتقدین شما، دلسوزان ایران و اصفهان هستند، نقد آنان را پذیرا باشید و ضمن حفظ آنان و جایگاه خود از پذیرش استانداری اصفهان انصراف داده و اجازه دهید این رفتار شما آغازگر حرکتی جدید نه تنها در اصفهان بلکه در کشور باشد.

جناب آقای دکتر رضایی، همانگونه که می‌توانستید با انصراف از ریاست ستاد به وفاق مجموعه اصلاح‌طلبان در استان کمک نمایید و بزرگی خود را نشان دهید که متاسفانه ندادید، بار دیگر از شما تقاضا داریم این بار بزرگی خود را در عمل نشان دهید و عطای استانداری اصفهان را به لقایش بخشیده و در جایگاه یک بزرگتر عامل وفاق شوید.

پ.ن دیدبان اصفهان؛ متن منتشر شده با تیتر “سوالاتی از جنس دغدغه از رئیس ستاد پزشکیان در اصفهان!” ارسالی از طرف مخاطبین رسانه دیدبان اصفهان بوده و این رسانه در راستای رسالت همیشگی خود که آگاهی رساندن و صدای رسای بی صدایان بودن است بی هیچ کم و کاست آن را منتشر نموده است، ضمن حفظ نام نگارنده یا نگارنده گان.

نویسنده : مخاطب دیدبان اصفهان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.