امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 22 October , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 799
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 03 اکتبر 2024 - 16:15 | 108 بازدید | ارسال توسط :

نامه ی سرگشاده ی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان به دکتر مسعود پزشکیان ریاست محترم جمهور و دکتر عارف معاون اول محترم رئیس جمهور

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان در نامه ای سر گشاده خطاب به رئیس جمهور پزشکیان حمایت قاطع خود از گزینه های اصلاح طلبی که توسط جریان اصلاحات استان به دولت به جهت تصدی کرسی استانداری اصفهان تأکید نموده و صراحتا اعلام نموده فرد معرفی شده توسط جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هیچ گونه قرابتی […]

نامه ی سرگشاده ی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان به دکتر مسعود پزشکیان ریاست محترم جمهور و دکتر عارف معاون اول محترم رئیس جمهور

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان در نامه ای سر گشاده خطاب به رئیس جمهور پزشکیان حمایت قاطع خود از گزینه های اصلاح طلبی که توسط جریان اصلاحات استان به دولت به جهت تصدی کرسی استانداری اصفهان تأکید نموده و صراحتا اعلام نموده فرد معرفی شده توسط جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هیچ گونه قرابتی با خواسته های قاطبه رای دهندگهان به دولت نداشته و طبعاً مورد حمایت اصلاح طلبان نخواهد بود.

 

به گزارش دیدبان اصفهان به نقل از کانال تلگرامی جبهه اصلاحات اصفهان آمده است:

جناب آقای دکتر پزشکیان
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
جناب آقای دکتر عارف
معاون اول محترم ریاست جمهوری

با سلام و احترام

به استحضار می‌رساند جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان در تاریخ ۱۱ مهرماه با حضور اعضای این شورا برگزار شد. از آنجا که موضوع انتخاب استاندار اصفهان در پیشبرد سیاست‌های کلان دولت و توسعه استان حائز اهمیت ویژه است موضوع در این جلسه به‌ تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اعضای شورا ضمن ابراز نگرانی شدید از روند دخالت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در فرآیند انتخاب استاندار، تأکید کردند که این گونه دخالت‌ها می‌تواند استقلال سیاسی دولت را تحت تأثیر قرار دهد و از این رو خواستار حفظ استقلال دولت در انتخاب استانداران هستند. در این راستا، شورا صریحاً اعلام نمود که فرد معرفی شده توسط جمعی از نمایندگان هیچ‌گونه قرابتی با خواسته های رای دهندگان نداشته و طبعا مورد حمایت اصلاحطبان نخواهد بود.

همچنین، اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان بار دیگر بر حمایت قاطع خود از گزینه‌های اصلاح‌طلبی که توسط جریان اصلاحات استان به دولت محترم معرفی شده است، تأکید نمودند و از دولت محترم خواستند که در انتخاب استاندار به نظرات و پیشنهادات جریان اصلاحات توجه ویژه‌ای داشته باشد تا این فرآیند به بهترین نحو ممکن و با رعایت مصالح عمومی به نتیجه برسد.

در پایان، اعضای شورا بر اهمیت انتخاب استانداری شایسته و همسو با اهداف و آرمان‌های اصلاح‌طلبی برای استان اصفهان تأکید دارند و امید است که دولت محترم هم در راستای تحقق این خواسته، اقدامات لازم را انجام دهد.

با تشکر
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان

| منبع خبر : کانال جبهه اصلاحات استان اصفهان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.