امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 22 October , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 615
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 02 سپتامبر 2024 - 19:05 | 290 بازدید | ارسال توسط :

سیرک شورای راهبری دولت پزشکیان در اصفهان

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که رییس ستاد دکتر پزشکیان و استاندار سابق اصفهان پس از برگزاری انتخاباتی حداقلی و با کسب ضعیف‌ترین نتیجه ممکن در تاریخ انتخابات‌های اصفهان (نسبت به تمامی دوره‌هایی که گزینه‌های اصلاحی-اعتدالی رییس جمهور شده‌اند) در اقدامی بحث بر انگیز با تشکیل شورایی ۹ نفره که عمدتا متشکل از نزدیکان و دوستان […]

سیرک شورای راهبری دولت پزشکیان در اصفهان

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که رییس ستاد دکتر پزشکیان و استاندار سابق اصفهان پس از برگزاری انتخاباتی حداقلی و با کسب ضعیف‌ترین نتیجه ممکن در تاریخ انتخابات‌های اصفهان (نسبت به تمامی دوره‌هایی که گزینه‌های اصلاحی-اعتدالی رییس جمهور شده‌اند) در اقدامی بحث بر انگیز با تشکیل شورایی ۹ نفره که عمدتا متشکل از نزدیکان و دوستان خود در استانداری و افراد زاویه‌دار با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بوده‌اند، وظیفه تعیین سمت‌های دولتی در استان را به آنها واگذار کرده است. شورای مذکور شامل افرادی می‌شود که عمدتا نه جز ارکان ستاد بوده‌اند و نه از فعالین اصلاح طلب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان محسوب می‌شوند.

جالب‌تر آنکه ریاست شورای مذکور هم بر عهده رییس ستاد بوده و مهم ترین وظیفه آن معرفی استاندار آینده استان تعریف شده و خود رییس شورا و ستاد نیز گزینه اصلی معرفی شده است! به نظر می‌رسد افکار عمومی استان با نوع جدیدی از مهندسی سخت افکار عمومی و انتخابات روبرو هستند که نظیر آن را در هیچ دوره و برهه‌ای از تاریخ تجربه نکرده‌اند.

در آخرین تصمیم بحث برانگیز و خارق‌العاده شورای مذکور، در حالی که کمیته سیاسی منصوب ریاست شورا اقدام به بررسی و امتیازدهی به گزینه‌های مطرح نموده و از بین ۱۰ گزینه نهایی، ۵ گزینه را به عنوان افرادی با امتیاز و صلاحیت بیشتر شناسایی کرده بود (آقایان عباس رضایی، نعمت الله اکبری، قدرت الله نوروزی، سید ابوالفضل رضوی و حمیدرضا طباطبایی)، شورای خودخوانده راهبری استان ضمن حذف چهار گزینه با امتیاز بالاتر اقدام به معرفی چهار گزینه با رزومه و شانس کمتر در کنار دکتر عباس رضایی برای معرفی به تهران نموده است.

تاجمیری، تاج‌الدین، فائضی و ایوب درویشی که در کمیته سیاسی شورای راهبری در جایگاه‌های ششم تا دهم قرار گرفته بودند به یک‌باره جایگزین چهار چهره مطرح سیاسی استان می‌شوند تا شرایط برای یکه تازی رضایی جهت تصدی صندلی استانداری اصفهان را فراهم کنند!

با توجه به شایعات زیادی که افراد نزدیک به استاندار سابق در خصوص رابطه بسیار نزدیک او و شخص مسعود پزشکیان مطرح می‌کنند، باید نشست و دید فردی که ماه گذشته و در سخنرانی علنی، قسم جلاله در خصوص عدم تمایلش به کسب کرسی استانداری اصفهان خورده بود تا چه حد به آن حرف معتقد است و انگیزه او برای تشکیل ساختاری عریض و طویل به منظور اجماع سازی کاذب چه بوده است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.