امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 22 October , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 771
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 30 سپتامبر 2024 - 20:55 | 141 بازدید | ارسال توسط :

دوئل نهایی بین گزینه های اصلاح طلب برای کرسی استانداری اصفهان

وفاق اصلاح طلبان گزینه ی اصولگرایان را از استانداری اصفهان دور کرد؛ الخیر فی ما وقع دیدبان اصفهان:آخرین اخبار درز کرده از راهرو های وزارت کشور و نهاد ریاست جمهوری نشان می دهد گزینه ی مجمع نمایندگان مجلس اقلیت و اصولگرایان اصفهان از تصدی صندلی فرد اول اجرایی استان دور و رقابت نهایی بین سه […]

دوئل نهایی بین گزینه های اصلاح طلب برای کرسی استانداری اصفهان

وفاق اصلاح طلبان گزینه ی اصولگرایان را از استانداری اصفهان دور کرد؛ الخیر فی ما وقع

دیدبان اصفهان:آخرین اخبار درز کرده از راهرو های وزارت کشور و نهاد ریاست جمهوری نشان می دهد گزینه ی مجمع نمایندگان مجلس اقلیت و اصولگرایان اصفهان از تصدی صندلی فرد اول اجرایی استان دور و رقابت نهایی بین سه اصلاح طلب بومی خواهد بود. خبری که منجر به بازگشت امید به خیمه اصلاح طلبان و فعالین ستاد پزشکیان در استان شده است.

بیش از این با تاکید وزیر کشور مبنی بر شروط سه گانه ی انتخاب استاندار نیز تعدادی از گزینه های جدی از دایره رقابت کنار گذاشته شده بودند. بازنشسته نبودن، داشتن سابقه فعالیت در استانداری یا فرمانداریها و عدم امکان استاندار شدن افراد در استانی که قبلا استاندار بوده اند سه شرطی بود که برخی از گزینه هایی که خواب استانداری اصفهان را دیده بودند را از فرآیند حذف کرد تا رقابت نهایی بین اصلاح طلبان خوش نام میسر گردد.

به نظر می رسد بلوغ به وجود آمده که پس از مطرح شدن گزینه ی ناهمسو با دولت بین فعالین سیاسی و اجتماعی حامی دولت وفاق استان شکل گرفته است میتواند پس از انتخاب استاندار جدید نیز تداوم یابد و منجر به هم افزایی همه پتانسیل های اصفهان به منظور رفع ابرچالش های ان گردد.

نویسنده : هیئت تحریریه دیدبان اصفهان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.